piątek, 8 sierpnia 2014

Dzika Róża

Nazywam się Liliana Raisa Serafina Micheline, ale każdy mówi mi Lilith. Nie znoszę kiedy wypowiadane jest moje pełne imię. W rodzinnym mieście mojego ojca jestem nazywana Dziką Różą. Ten przydomek nadała mi babcia, ponieważ właśnie to oznacza moje drugie imię. Wielu z was pewnie wydaje się, że życie następczyni tronu jest takie proste. Otóż nie........... Jako księżniczka muszę nauczyć się etykiety, wielu różnych dziedzin nauki i sztuki, oraz zasad savoir vivre'u. Jednak moje istnienie, nie jest neutralne dla innych planet. Mogę stanowić zagrożenie dla wielu nacji, chociaż o tym nie wiedziałam. Moja rodzina od wielu pokoleń jest strażnikiem tajemnicy, o której następca lub następczyni tronu dowiaduje się w dniu święta swojego imienia 18 wiosny. Wtedy osiągamy pełnoletność.......
Zacznijmy jednak od początku, żebyście mogli mnie lepiej poznać.
Urodziłam się w pełnię księżyca, święta kapłanki Luny z miasta Dal i uzdrowicielki z Kolonii Sosen Marisy. Obie krainy oddalone są od siebie pasmem Gór Duchów i rzeką Thurmalan. Były to dwa najpotężniejsze królestwa. Może i niewiele informacji tutaj podałam, ale resztę doszukacie się w rozdziałach.
No cóż czas was zapoznać z moimi przyjaciółmi i rodziną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz